A Simple Key For لوگو زیمنس Unveiled

Wiki Article

برای اینکه اپراتور (کاربر) بتواند برای کنترل دمای محیط با لوگو دستور تنظیم دما را صادر کند از یک پتانسیومتر استفاده می‌کنیم که مقدار آن از صفر تا صد قابل تغییر است و این مقدار پتانسیومتر را همان مقدار گرمای مورد نیاز بر حسب درصد در نظر می‌گیریم.

همچنین از این پی ال سی‌ها برای هدایت تعدادی پی ال سی کوچک نیز استفاده می‌شود. برنامه‌نویسی این نوع پی ال سی معمولاً با استفاده از زبان‌های سطح بالا صورت می‌گیرد.

لوگو یکی از انواع مینی پی ال سی است که به علت برخورداری از طراحی و ساختار محدود، در فرآیندهای صنعتی و واحدهای تولیدی کوچک مورداستفاده واقع می‌شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به آموزش لوگو زیمنس بپردازیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارت های آنالوگ ورودی با توجه به نوع و تعداد سیگنال دریافتی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. انواع این کارت ها در جدول زیر لیست شده است.

در این مقاله با مفاهیم اولیه دیجیتال، سخت‌افزار لوگو، نصب نرم‌افزار و همین‌طور برنامه‌نویسی لوگو۸ آشنا شدید.

همچنین گاهی ممکن است نوع ولتاژ تغذیه برای استفاده در داخل تابلوها نیز تعیین‌کننده نوع مناسب مینی پی ال سی مناسب کارتان باشد پس به آن نیز توجه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در تصویر زیر بلوک های مربوط به فلگ های ذکر شده نمایش داده شده اند.

در این بخش در قالب اینفوگرافی، ویژگی ها و قابلیت های مینی پی ال سی لوگو زیمنس را معرفی می ??????? ????? کنیم.

این فروشگاه با بیش از دو دهه حضور در صنایع کشور توانسته با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی یکی از مجموعه های فعال در کشور در این حوزه باشد.

در این صورت سنسورها به ورودی‌های دیجیتال شما وصل می‌شوند و در برنامه این سنسورها سری می‌شوند . نگران نباشید در آینده بیشتر با نحوه برنامه‌نویسی آشنا خواهید شد.

در نمایش نردبانی، هر دستور یا خط برنامه به‌صورت نماد اتصال و سیم‌پیچ مدارهای فرمان رله‌ای نشان داده می‌شود.

در پایان با نحوه سیموله کردن و شبیه‌سازی برنامه آشنا خواهید شد و برنامه‌ای که نوشتیم را شبیه‌سازی می‌کنیم تا صحت عملکرد آن را بررسی نماییم.

Report this wiki page